Töökeskkonna haldus

Töökeskkonna haldus, teisisõnu töökeskkonnaspetsialisti teenus, on mõeldud eelkõige neile ettevõtetele, kes soovivad, et töötervishoiu- ja tööohutusega seonduv oleks ettevõttes korras, kuid enda palgareale kedagi lisada ei soovi. Meie spetsialist aitab teid töötervishoiu- ja tööohutuse seaduse nõuete täitmisega. Teenus ulatuses võivad olla kõik allolev või osa neist, sõltuvalt kokkuleppest:

  • loome tööohutussüsteemi ja hoiame selle töökorras;
  • loome ja korraldame töökeskkonna struktuuri tööd (töökeskkonnaspetsialist, töökeskkonnanõukogu, töökeskkonnavolinik, esmaabiandja, tuleohutuse eest vastutav jne);
  • viime läbi regulaarset töökeskkonna sisekontrolli ja aitame likvideerida leitud puudused;
  • viime läbi töökeskkonna riskianalüüsi, koostame riskide maandamiseks tegevuskava ja hoiame need ajakohasena;
  • korraldame vajadusel töökeskkonnamõõtmised;
  • koostame lihtsad ja arusaadavad ohutusjuhendid;
  • tõstame töötajate teadlikkust läbi ohutegurite teavitamise, juhendamiste ja sisekoolituste;
  • korraldame töötajate tervisekontrolli;
  • korraldame esmaabivahendite olemasolu;
  • aitame valida isikukaitsevahendeid ja loome nende väljastamise süsteemi;
  • esindame teid Tööinspektsiooniga suhtlemisel;
  • loome süsteemi kutsehaigestumiste ja tööõnnetuste ennetamiseks, vajadusel aga aitame neid uurida ja lahendada.
Võta meiega ühendust!
Valige teema(d), mis teid huvitavad
Shopping Cart
Scroll to Top