Töökeskkonna haldus
Töökeskkonna haldus, teisisõnu töökeskkonnaspetsialisti teenus, on mõeldud eelkõige neile ettevõtetele, kes soovivad, et töötervishoiu- ja tööohutusega seonduv oleks ettevõttes korras, kuid enda palgareale kedagi lisada ei soovi. Meie spetsialist aitab teid töötervishoiu- ja tööohutuse seaduse nõuete täitmisega. Teenus ulatuses võivad olla kõik allolev või osa neist, sõltuvalt kokkuleppest:
- loome tööohutussüsteemi ja hoiame selle töökorras;
- loome ja korraldame töökeskkonna struktuuri tööd (töökeskkonnaspetsialist, töökeskkonnanõukogu, töökeskkonnavolinik, esmaabiandja, tuleohutuse eest vastutav jne);
- viime läbi regulaarset töökeskkonna sisekontrolli ja aitame likvideerida leitud puudused;
- viime läbi töökeskkonna riskianalüüsi, koostame riskide maandamiseks tegevuskava ja hoiame need ajakohasena;
- korraldame vajadusel töökeskkonnamõõtmised;
- koostame lihtsad ja arusaadavad ohutusjuhendid;
- tõstame töötajate teadlikkust läbi ohutegurite teavitamise, juhendamiste ja sisekoolituste;
- korraldame töötajate tervisekontrolli;
- korraldame esmaabivahendite olemasolu;
- aitame valida isikukaitsevahendeid ja loome nende väljastamise süsteemi;
- esindame teid Tööinspektsiooniga suhtlemisel;
- loome süsteemi kutsehaigestumiste ja tööõnnetuste ennetamiseks, vajadusel aga aitame neid uurida ja lahendada.